איך ניתן לסייע לעסק?

תוכן עניינים

איך ניתן לסייע לעסק?

איך ניתן לסייע לעסק, כדי שלא יקרוס?

קיימות המון סיבות שיצדיקו את הרצון של בתי עסק לשכור את שירותיו הנאמנים של משרד חקירות, בפרט כשמדובר אודות הגנה או אודות מניעת הונאה, גנבות ופשעים בכלל.

ברם, השירותים של משרד החקירות הם הרבה מעבר לכך.

אנו מפצירים בכם שלא להסתפק בדברי הפתיח  ולקרוא את המאמר הנ"ל מראשיתו ועד סיומו, על הדרך תבינו – עד כמה הוא יכול לסייע להתנהלות תקינה של בית העסק שלכם.

האם רצוי להיעזר במשרד חקירות, בפיטורי עובדים?

כמו שאתם בטח יודעים, לעובדים יש זכויות והגנה משלהם, על מנת לפטר אותם צריך לנקוט בסיבות מוצדקות ומגובשות.

כאשר מפטרים עובד כזה או אחר שהתנהג שלא כשורה, אבל אין לכך ראיות מוצקות, יש אפשרות שתסתבכו עם החוק.

עם זאת, שכירת השירותים מבעוד מועד, מהווה זוג עיניים פרטיות מקצועיות, שיש ביכולתם לחשוף ראיות, אשר נדרשות לשם הצדקת פיטורי העובד, כמו למשל – הוכחות למקרי הונאה או מקרי גניבה שונים או אפילו חוסר עמידה  בנורמות ובכללי האתיקה של העסק.

איך ניתן לסייע לעסק? – בדיקות רקע

על מנת שבית עסק יצליח לאורך זמן, הוא זקוק לשותפים טובים ולעובדים משכמם ומעלה.

ביצועים או מוניטין ללא רבב הם משאת נפשו של כל עסק, לעתים אפשר לטעות בהעסקת עובדים או בבחירת שותפים עסקיים, מה שיעלה לכם בהוצאות כספיות פשוט מטורפות ופגיעה קשה במוניטין.

כל זה יכול להיחסך ממכם על ידי שכירת השירותים של משרד חקירות, שיבצע עבורכם בדיקת רקע מפורטת, על כל עובד וכמובן בטח שותף ויאפשר לכם לקבל תשובות שלא זמינות באמצעות בדיקות רגילות, או בסיסיות במדיות החברתיות.

אותן בדיקות רקע, שיבוצעו ברמה הכי מקצועית שיש, בטרם בחירת עובדים או שותפים עסקיים, עשויה להגן עליכם במשנה אפקטיביות, כמו גם על המוניטין שלכם, שעמלתם קשה כדי להשיגו אותו.

האם משרד חקירות יכול לסייע באבטחה?

במציאות העכשווית, המון בתי עסק מאוימים באמצעות תרחישים אפשריים של התקפה דיגיטלית, על ידי בני אדם שחורשים רע.

זאת הסיבה כי העסקת משרד חקירות, אשר יבצע עבורכם סריקה של איומים, אשר ואף תחסל כל איום, עוד הרבה לפני שהוא יוכל להסב לכם נזק בלתי הפיך.

חברות גדולות במשק, פועלות מול משרדי חקירות וחברות סייבר, המטרה למנוע פגיעה קשה וקטלנית.

אך לא מדובר רק נושא הסייבר והאינטרנט.

אכן משרד חקירות יכול לסייע באבטחת העסק, גם מפני גניבות ונזקים, על ידי מצלמות גלויות וכן מצלמות נסתרות, אשר מסייעות רבות באבטחה ופיקוח על עסקים, בכפוף לחוק.

בהמון מקרים כשפנו אלינו עסקים, כדי שנסייע להם בפתרונות שונים, השימוש במצלמות גלויות, נעשה במטרה לפתות את הדמויות החשודות, לבצעה את הפעולות ,הגניבות וכו' במקום הספציפי שבו התקנו מצלמות נסתרות.

איך ניתן לסייע לעסק? – מעקב אחרי עובדים

לא כל העובדים אותו הדבר, יש בהם עם כוונות טובות ונאמנות מוחלטת, אך ישנם חורשי זימה עם כוונה רעה, אשר חושבים על תועלתם האישית שלא ביושר.

באמצעות שכירת השירותים, תיהנו מניטור העובדים שלכם, שיחשוף בפניכם את הלא ישרים והלא נאמנים שמבניהם, בטרם ייגרם לכם נזק והפסד אדיר.

עובדים מסוגלים לעשות דברים נוראיים, שיש בכוחם להשפיע באופן שלילי על העסק שלכם, כמו למשל – מעשי הונאה, הדלפת מידע לעסקים מתחרים בכם, תביעה שקרית על פציעה, או ניצול לרעה של ימי חופשת מחלה וכיוצא בזאת.

משרד החקירות, יכול לבצע עבורכם שירות מקצועי של מעקב אחרי העובדים שסרחו ולמנוע מהם לגרום לכם לנזקים יקרים ובלתי הפיכים.

משרד חקירות 24/7 בדיסקרטיות

לכל נושא, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון 050-5796679 / להשאיר פרטים

האם משרד חקירות יכול לסייע בגביית כספים?

במצב הכלכלי ששורר כיום במדינת ישראל, זה נהייה כמעט בלתי אפשרי או מאתגר מדי לגבות תשלומים מעסקים אחרים, כמו גם מאנשי פרטיים.

ישנם המון עסקים ואנשים פרטיים, עם מוסר תשלומים, אך כשמדובר בכאלה ללא מוסר תשלומים, כאן יש בעיה גדולה והמון הפסדים.

משרד חקירות פרטי ותיק ומנוסה, מסוגל לאתר את החייבים, לפעמים יש צורך לאתר את הסחורה שנלקחה מכם, כדי להחזירו אליכם ולמזער נזקים.

לעיתים קרובות יש צורך, באיתור הרכוש הפרטי של אותם חייבים, על מנת לבצע עיקולים, במטרה לגבות את הכספים המגיעים לכם.

במה יועיל לעסק שלכם משרד חקירות?

עם הצמיחה המטאורית של כמות משרדי החקירות בעשור האחרון ברחבי מדינת ישראל, מגזר המודיעין והביטחון הסתגל לכדי נקיטה בטכנולוגיה ובכל מיני טכניקות מודרניות ומתקדמות.

משרד חקירות מכיל בתוכו חוקרים פרטיים, עם הכשרה גבוהה ומאוד מיומנים, עם רקע קודם בשירותי המודיעין, במשטרה או בצבא, הכשרה אשר נתמכת ומתחזקת כיום, עם הסמכות בתעשייה ועם תקנים חדשים.

כמובן שהוא יכול לעזור לכם בתחומים רבים, לרבות – החשש לגבי העסקת עובדים חדשים, שמצאתם לנכון שיבצעו עליהם בדיקת רקע מקיפה, כולל היתכנות של ריגול תאגידי וכיוצא בזה.

כמו כן, משרד החקירות מסוגל לבצע בשבילכם כל מיני חקירות לשם מטרות כלליות, כמו לדוגמה – חקירה במקום העבודה, או לחלופין הצגת הוכחות שעשויות להתברר כקבילות בבית המשפט, במידת הצורך.

משום שאפשר לעשות שימוש בראיות רק במידה והשיגו אותן בצורה חוקית, יש חשיבות רבה שתיתנו את האמון שלכם במשרד חקירות פרטי, אשר מסוגל להביא בפניכם את התוצאות הכי אתיות וחוקיות, תוך כדי תפעול ואף התנהלות שלהן ביחד עם הסטנדרטים הכי גבוהים, כדי שתפיקו את התוצאות הכי אפקטיביות שיש.

איזה פתרונות אבטחה, מעקבים וניהול סיכונים משרד חקירות מספק?

משרד חקירות מספק מנעד רב של פתרונות אבטחה, מעקבים ושירותי ניהול סיכונים, שמאפשרים לו לכסות ולנהל כל סוג של חקירה, באשר היא, כאשר נפרט את השירותים כלהלן –

  • שירותי מיגון ואבטחה – חוקר עם ידע רב בטכנולוגיה חדישה, פעיל ובעל הכשרה מלאה בנושא. הוא רשאי ובעל ידע, לבצע את כל שירותי האבטחה הנדרשים על פי חוק.
  • אבטחה סמויה, משרד החקירות עשוי לספק לכם צוות חוקרים סמויים, לשם ביצוע מעקבים ותצפיות, לשם אבטחה עשרים וארבע שעות ביממה במקום המשכן הקבוע שלכם, מה שבהכרח יאפשר לכם להיות רגועים, בידיעה שאתם בידיים טובות ומוגנים בכל זמן נתון.
  • מעקב נגדי – הוא מאוד שימושי מנקודת מבט ארגונית, ומסייע בזיהוי של פרצות נתונים, ריגול, או כל פעולה נגדכם. בין אם זה מעקב סמוי, מצלמות נסתרות, או מקליט, הוא ישיג ראיות חותכות על פורעי החוק, שיסייעו לכם למגר את התופעה השלילית הזאת. ככל שנדרש, צוות החוקרים עשוי לעשות שימוש בשיטות ובטכנולוגיה הכי עדכניות, במטרה לאתר כל ציוד אשר מופעל נגדכם כמו, האזנות, מכשירי מעקב ועוד, על מנת שבית העסק שלכם יהיה מסוגל להמשיך בפועלו בלי כל הפרעה.
  • פתרונות ניהול סיכונים – משרד החקירות ינקוט בגישה פרואקטיבית לשם הגנה על הנכסים שלכם, תוך כדי ביצוע סינרגיה של שנות ניסיון רבות באבטחה ארגונית עם ציוד חדיש, בשביל לזהות תקלות פוטנציאליות לפני שהן מתעוררות, לצמצם או לבטל כל איום. החוקרים הפרטיים מומחים בזיהוי של סיכונים לאירועים ארגוניים ויש ביכולתם לספק לכם אבטחה מתאימה לארגון שלכם.
  • מעקב בעזרת GPS – משרד חקירות רשאי, בהתאם לחוק, להתקין מכשירי מעקב, למכולות, קרוואנים וסחורה, במטרה לפקח ולשמור עליהם מפני גניבה, כמו: משטחי דבש ויינות, לפני ראש השנה, מאחר ויש להם ביקוש רב בתקופה זו ויש המון גניבות של מוצרים אלה.
Rate this post
דילוג לתוכן