מעקב אחרי נוער

געש חקירות

מה אתם באמת יודעים על הבן שלכם

הוא חי בעולם משלו

מודאגים ולא יודעים היכן הילד מסתובב בלילות?

חוששים שהילדה מבלה בחברה שמשפיעה עליה לרעה?

מרגישים שהילד מתדרדר בלימודים ורוצים לדעת מה הסיבה האמיתית?

חקירת נוער תספק לכם דיווח מלא ומהימן מה באמת קורה עם הילד, כשהוא לא בבית.

בשנים האחרונות חלה עליה משמעותית במקרי האלימות בקרב נוער בישראל.

מדי שבוע אנחנו שומעים בתקשורת על עוד ועוד מקרים של אונס, דקירה, סמים, תקיפה מינית, התעללות ואף רצח של בני נוער– ביניהם גם בני טובים.

הלחץ החברתי בגילאים הללו הוא עצום ויכול לגרור גם ילד מבית טוב, לביצוע או למעורבות בפשע, מבלי שאתם ההורים תדעו, ולכן, כדאי להיות ערניים.

געש חקירות – מעקב אחרי בני נוער.

אנו בגעש מבצעים מעקבים סמויים אחרי בני נוער על פי בקשת הוריהם.

אם אתם מרגישים שינוי בהתנהגות ילדכם ואתם חוששים שהוא נתון להשפעה חברתית רעה שעלולה לסכן אותו או להביא אותו לביצוע פשע, פנו אלינו ואנחנו:

  • נעזור לכם לעלות על הסימנים.
  • נייעץ לכם איך יש לנהוג, כיצד כדאי לפעול ונעזור לכם, לקבל את ההחלטה הנכונה, לכם.
  • במידת הצורך, נבצע מעקב אחר ילדכם באמצעות חוקרים פרטיים המומחים בביצוע מעקב אחר נוער.
  • נדאג למעקב סמוי וחשאי בעזרת ציוד מתקדם.
  • נאסוף עבורכם מידע על מעשיו של ילדכם, חבריו והתנהלותו מחוץ לבית.
  • נתעד את המעקב באמצעות מצלמות נסתרות על מנת שתוכלו לצפות בנעשה.
  • במידה ונבחין בהתנהגות חריגה או מסוכנת, ניידע אתכם ונייעץ לכם כיצד צריך לנהוג מכאן.

מעקב אחר נוער מתבצע במלוא הרגישות המתבקשת, על ידי חוקר פרטי מתאים, תוך שמירה על דיסקרטיות מוחלטת.

הערה: במדינת ישראל חל איסור על חקירת קטין. 

כחברה המקפידה על עבודה במסגרת החוק, נוכל לספק לכם שירותי מעקב אחר הנער וכלים להתמודדות במקרה של התנהגות חריגה או מסוכנת.

 

באמצעים מתקדמים ועם ניסיון רב ומקצוענות ללא פשרות, נחשוף עבורך כל מידע ונסייע לך להשיג כל הוכחה.

אנחנו מתחייבים לסודיות מלאה וזמינים עבורך 24 שעות ביממה.

פנה אלינו עכשיו 050-5796679

מתי צריך חוקר פרטי נוער

בני הנוער בימינו נחשפים לגירויים רבים באמצעות המדיות החדשות והמגוונות ולהשפעה סביבתית ניכרת. אלו מביאים לשינוי מהותי בדפוסי ההתנהגות שלהם ובהרגלי הבילוי. המרחק מגורמים מסוכנים הוא לעתים מספר מקשי מקלדת בודדים וכתוצאה מכך, בני נוער רבים נחשפים לאתרים מפוקפקים, למסרים מסוכנים וסכנות רבות אחרות. חקירה ייעודית לנוער והתחקות אחר הגורמים המסוכנים מאפשרת לנו להגן עליהם בצורה המיטבית מפני הסכנות הקיימות.

התמכרות לאלכוהול

הורים רבים חוששים ובצדק מהסם הנפוץ ביותר בקרב בני נוער – האלכוהול. חשיפה מוקדמת אליו באה לעתים קרובות עם חוסר יכולת לשלוט בכמויות ומהווה טריגר לבעיות עמוקות יותר כמו אלימות ועבריינות.

שימוש בסמים

שימוש בסמים בקרב בני נוער הוא ללא א ספק חציית קו אדום. השימוש בסמים מהווה עבירה פלילית, עלול לסבך את הילדים בחובות כבדים, לפגוע באופן בלתי הפיך בבריאותם ולשבש את המשך חייהם – הקריירה והשירות הצבאי.

אלימות

בני נוער רבים מגיעים לסיטואציות אלימות. אלו מעמידים אותם בסכנה משני הצדדים. בין אם הם הצד הנפגע או הצד הפוגע, רצוי שלא יהיו מעורבים באלימות מכל סוג שהוא, שמא יימצאו עצמם נחקרים בתחנת משטרה או חלילה בדרך לחדר מיון.

עבירות מין

הורים יעשו הכל כדי להגן על ילדיהם מעבירות מין למיניהן. לצערנו, היום יותר מתמיד החשיפה באינטרנט עלולה לשמש פדופילים ואנסים לביצוע מעשים מגונים למיניהם בבני הנוער היקרים לנו, לעתים תוך שימוש בסם האונס הידוע לשמצה.

שיימינג

הרשת מלאה במקרים של בריונות, חרמות והפצת סרטונים ותמונות אינטימיות. בני הנוער פגיעים במיוחד ורגישים לסביבתם ול"מה שחושבים עליהם". שיימינג עלול פעמים רבות להתפתח לפגיעות פיזיות שלא ניתנות לשיקום. 

התאבדויות

בני נוער רבים נכנסים לדיכאון שהסביבה החיצונית מזלזלזת במידת רצינותו. לצערנו, רבים מהמקרים הללו נגמרים בצורה הגרועה ביותר. החיים הלחוצים עלולים להביא אותם לקבלת החלטות פזיזות שלא ניתן לחזור מהן.

חקירת בני נוער

איך הזמן טס, איך הוא גדל… הילד הולך והופך לבן נוער. השפעת הסביבה על הבן שלך ניכרת במיוחד בגיל ההתבגרות. הרצון לרצות, והלחץ החברתי עושים את שלהם ומשפיעים עליו ועל התנהגותו, ולא תמיד לטובה.
בהתאם, הוא נחשף לסיכונים כמו אלכוהול או חלילה סמים.
כהורים, התקופה עלולה להדיר שינה מעינינו ולהעלות לא מעט דאגות וחששות.

לכך יש להוסיף את הנטייה של בני נוער להסתגר ולא לשתף את הוריהם דבר המותיר אתכם חסרי אונים ללא דרך לפקח ולשמור על האוצר היקר ביותר לכם. במקרים הללו רצוי לפנות לשירותיו של חוקר פרטי בעל ניסיון בביצוע חקירות נוער וילדים

געש חקירות

געש חקירות פרטיות, מתמחה בחקירות ומעקבים. צוות החוקרים הפרטיים, מיומן ומנוסה. לכל חוקר פרטי במשרד, יש רישיון מטעם משרד המשפטים.

כדאי לקרוא

נוכלים רומנטיים
חוקר פרטי

נוכלים רומנטיים

נוכלים רומנטיים מי מאתנו לא שמע על תופעת הנוכלים הרומנטיים המציפה את הארץ? החברות מזהירות אותך שלא נראה להן הגיוני? המשפחה מזהירה אותך? מרוב כמיהה

קרא עוד »
MeToo חקר האמת בהטרדה מינית
חוקר פרטי

אונס/הטרדה מינית

אונס/הטרדה מינית להלן סרטון שכדאי מאוד לראות! בתלונה זו, החקירה נסגרה ב"חוסר אשמה"! כלומר: מדובר בתלונת שווא ולא אחרת. חשוב לציין, יש לא מעט תלונות

קרא עוד »
חיסיון חוקר פרטי
חוקר פרטי

חיסיון חוקר פרטי

חיסיון חוקר פרטי-לקוח כשלקוח פונה למשרד חקירות במטרה להיעזר בשירותיו, הוא מצפה מהצוות במקום, לא רק לספק לו שירותי חקירה מקצועיים ברמה גבוהה, אלא הוא

קרא עוד »

משרד חקירות - געש

געש חקירות ושירותי מידע, הינו משרד חקירות פרטי הפועל ברישיון משרד המשפטים לעסוק בחקירות פרטיות. כל החוקרים הפרטיים המועסקים במשרדינו הינם בעלי רישיון, ממשרד המשפטים, לעסוק בחקירות. כל פעולות החקירה המבוצעים על ידינו מבוצעים במסגרת החוק!

קבילות הראיות

משרד חקירות מקצועי, ישמור ויקפיד על חוקיות איסוף הראיות, וכך יאפשר שימוש בהן מול רשויות החוק. חוקר פרטי מיומן ישלוט בחוק ובמגבלות החלות עליו ויקפיד להשיג את הראיות בצורה תקינה כדי למקסם את ההישגים.

חוקר פרטי

עוסק באיסוף מידע למען לקוחותיו ועוסק במגוון תחומים: הונאה, אישות (בגידה / גירושין, ריגול עסקי, חקירות כלכליות, מהימנות עובדים ועוד.

דילוג לתוכן