חוקר פרטי בעפולה

חוקר פרטי בעפולה

אייל אלייזה - חוקר פרטי

לבדיקת רישיון חוקר פרטי:

חוקר פרטי בעפולה, האם זה נחוץ?

פנו אלינו עכשיו בדיסקרטיות, קבלו מענה ופתרון בדיסקרטיות מלאה.

מה תפקידו של חוקר פרטי?

חוקרים פרטיים נשכרים על ידי אנשים פרטיים, או חברות במטרה לאסוף ראיות, על התנהגותם והתנהלותם של אחרים. 

עובדות אלה עשויות לכלול בגידה של בני הזוג, הונאה, גניבה או דברים מטרידים אחרים. חוקר פרטי מספק עובדות וראיות, כדי שהלקוח יוכל לקבל החלטות משכילות לגבי פעולות עתידיות, בזמן הנכון והמתאים לו.

חוקר פרטי זקוק לרישיון ממשרד המשפטים ונמצא בפיקוחם.

חוקרים פרטיים עובדים בתחומים שונים, כולל מעקבים אחרי בני זוג, מעקבים אחרי עובדים, בדיקות רקע על עובדים חדשים, איתור אנשים, התקנת ציוד הקלטה וצילום סמוי ועוד.

מהן הסיבות הנפוצות שבגינן פונים לחוקר פרטי בעפולה?

ישנן אינספור סיבות, שבגינן אנשים בעפולה, פונים לקבלת שירותי חקירה מחוקרים פרטיים. המודעות לשירותי חקירה עלתה עם השנים, הפונים לשירותי חקירה, מגיעים מכל שכבות האוכלוסייה, מכל רמה סוציואקונומית, מכל מקום בארץ, מכל הדתות ומכל גילאים.
הסיבות הנפוצות שבגינן אנשים פונים לחוקר פרטי, הן:
חקירת בגידהחשד לבגידה על ידי בני הזוג, ברוב המקרים יש בסיס לחשדות אך במקרים בודדים אין כלום.
עם השנים חלה עליה דרמטית בפניה לחקירת בגידה וזה לא מדלג על אף אוכלוסייה בארץ. חקירת בגידות תופסת נפח רציני מעבודתו של חוקר פרטי.
חקירה כלכלי – חקירת ליכולת כלכלית של אדם או עסק.
זה נוגע גם בהליך גירושין, כשאחד מבני הזוג מעוניין לבדוק, שלא נעלמו כספים ורכוש, כמו כן כשעסקים ואנשים פרטיים נקלעים לחובות, או קשיים כלכליים ונתבעים בגינן, או לפני תביעה משפטית.
איתור אנשים – לרוב מדובר באיתור חייבים אך בהחלט גם איתור חברי ילדות, בני משפחה ועוד.
מצלמות נסתרות – חלה עליה דרמטית בפונים למטרת מצלמות נסתרות ומכשירי הקלטה, זאת בעקבות הפרסומים על אלימות כלפי ילדים וחסרי ישע, הורים מעוניינים לשמור ולפקח על היקר להם ביותר (ילדים והורים מבוגרים).
מעקב אחרי עובדים – מעקבים ותצפיות אחר עובדים שסרחו וכן לאיתור עובדים כאלה. אותם עובדים משכללים את השיטות לגניבת סחורה, כספים ואף לביצוע נזקים לעסק.

מתי כדאי מאוד, לפנות לחוקר פרטי?

חוקר פרטי מספק סוגים שונים של שירותי חקירה והסיבות לפנות לשירותיו הן רבות, כשהעיקריות שבהן הן מניעה, הוכחות ואיסוף מידע.
בגדול, מניעה היא תמיד האסטרטגיה הטובה ביותר וחוקר פרטי יכול לעזור בכך מאוד. למשל, לפני שאתם מכניסים אדם חדש לחייכם האישיים או העסקיים, חוקר פרטי יכול לגלות כל מיני פרטים חשובים על האדם, שעד לפני רגע היה זר לכם ופתאום הוא חלק בלתי נפרד מחייכם.
ישנם מקרים של גברים שהתחזו לטייסים, אנשי ריגול, לעובדים באו״ם, לאנשי עסקים עשירים, שניסו לעקוץ נשים תמימות או חברות עסקיות.
סוג אחר של חקירה הוא השגת הוכחות וראיות משפטיות, שבעצם מאמתות איזה חשד ראשוני שיש לכם לגבי מישהו, אך כדי לפעול אתם חייבים הוכחות ברורות, שהושגו בדרך חוקית בלבד ויהיו ראיות קבילות בבתי המשפט.
עוד סוג נפוץ של חקירות פרטיות הוא, חיפוש מידע על אנשים או נכסים מסוימים, למשל מסורבת גט שבעלה מסתתר, או בעל המעלים נכסים לקראת משפט גירושין.
יש חקירות של מודיעין עסקי, שם מנסים לסכל תחרות לא הוגנת ולאסוף מידע בדרכים חוקיות.
באופן כללי, רצוי לפנות לחוקר פרטי ולהתייעץ כבר בשלבים הראשוניים, של כל חשד או מקרה ולמנוע לעצמכם נזקים והפסקים.

מה הם הסימנים המחשידים לבגידה על ידי בני הזוג?

להלן התנהגות וסימנים מחשידים בבני הזוג, שיש לשים לב אליהם. חשוב לציין שלא תמיד ולא בכל מקרה זה נכון אך ברוב המקרים זה סימן לכך.
מכשיר נייד – בני הזוג ממש דבוקים למכשיר הנייד, נכנסים אתו לשירותים, למקלחת ולכל מקום. לבני הזוג יש רגישות יתר למכשיר הנייד ולרוב לא מוכנים לייגעו להם בנייד. כל שיחה או הודעת וואטסאפ מקפיצה אותם ומציאה אותם משלוותם. אם אתם מרגישים שבני הזוג מהססים תוך כדי שיחה. פתאום לבני הזוג יש קוד נעילה לנייד, מה שלא היה בעבר.
אובססיה לעבודה – אם בני הזוג עובדים יותר שעות מהרגיל, או שטוענים שעובדים יותר שעות, מה שלא קרה בעבר. בני הזוג נעדרים יותר מהבית ומתרצים זאת בענייני עבודה.
שינויים בהופעה – אם אתם רואים אצל בני הזוג שינויים בלבוש, לעיתים בצורה מאוד קיצונית, מה שלא קרה בעבר.
אצל אישה – לבוש תחתון סקסי, מיני קצר, לבוש צמוד ומבליט נתונים גופניים.
אצל גבר – לבוש תחתון סקסי, לבוש צמוד המבליט את גופו, צבעים צעקניים, המון בגדים חדשים.
אם פתאום בני הזוג משתמשים יותר מהרגיל בבשמים.
שיער גוף – ביום בהיר אחד אתם מגלים שבני הזוג מורטים שערות בגופם ואף
בחלקים מוצנעים.
אימונים – בני הזוג אובססיביים למראה גופם. מתאמנים המון בחדר כושר ואולי רצים במטרה לחטב את גופם, מה שלא קרה בעבר.
אינטואיציה – כאן לנשים יש יתרון גדול על הגברים. האינטואיציה הנשית ברוב המקרים צודקת ויודעת מה קורה, לכן תקשיבו לאינטואיציה. אם האינטואיציה מסמנת לכם שבני הזוג בוגדים, כנראה שזה נכון. אז תקשיבו לעצמכם.

כמה עולה חקירת גירושין בעפולה?

עלות חקירת גירושין, או חוקר פרטי בגידות מחירים, מורכבת מכל דבר שזקוקים לו בהתאם למצב בו נמצאים, למשל: בחקירת גירושין המתנהלת בצורה מכובדת העלות היא רק עבור המעקב של החוקרים הפרטיים שזה – עלות שעת מעקב עבור שני חוקרים היא 350-500 ₪. עלות כל ק״מ נסיעה – 3 ₪ לכל חוקר.
מינימום שעות חיוב יציאה למעקב – 5 שעות. תעריף שבת 150%.
כמו כן כל ההוצאות הנלוות למעקב.
בחקירת גירושין המתנהלת בצורה קשה ויצרית, כאן לעיתים זקוקים לדברים נוספים, כמו: חקירה כלכלית- לבדוק שלא הוברחו כספים ונכסים.
בדיקת לאיתור מכשירי האזנה ומצלמות נסתרות.
במקרים מאוד קיצוניים מבצעים גם אבטחה סמויה.

לייעוץ בדיסקרטיות מלאה: 050-5796679

דילוג לתוכן