חוקר פרטי במעלה אדומים

חוקר פרטי במעלה אדומים

אייל אלייזה - חוקר פרטי

לבדיקת רישיון חוקר פרטי:

חוקר פרטי במעלה אדומים, האם זה נחוץ?

פנו אלינו עכשיו בדיסקרטיות, קבלו מענה ופתרון בדיסקרטיות מלאה

מה זה חוקר פרטי?

חוקר פרטי הוא איש מקצוע המועסק גם על ידי אנשים פרטיים לחקור נושא מסוים, סוג העבודה שהוא מבצע משתנה בהתאם לאדם או לחברה שהוא עובד עבורם, הוא עשוי להישכר לחקור חשד לפשע, לבצע מעקב אחרי אנשים, או בין היתר לאתר אנשים, עבודתו של חוקר פרטי תלויה בסוג החקירה המבוקשת, למשל: על החוקר לבצע במעקבים ותצפיות בחקירת בגידה ואילו בחקירה אחרת, עליו לבצע חקירה ותשאול בכיסוי.

חוקר פרטי חייב להכיר את החוק ולדעת להבדיל בין ראיות חוקיות לראיות לא חוקיות, כמו כן להיות בעל כישורים רבים, על מנת להשלים את עבודתו בהצלחה, הוא צריך להיות עם ניסיון רב בשיטות חקירה ולהבין את תיאוריות החקירה והטכניקות כדי לאסוף ראיות חוקיות ובצורה חוקית עבור לקוחותיו, כדי שאלה יהיו כשרים בבתי המשפט בשעת הצורך, מיותר להשקיע מאמצים רבים וכסף בכדי לאסוף ראיות לא חוקיות ושלא ניתן להציגן בבתי המשפט.

מהן הסיבות הנפוצות ביותר, שבגינן פונים לחוקר פרטי במעלה אדומים?

ישנן אינספור סיבות שבגינן אנשים פונים לקבלת שירותי חקירה מחוקרים פרטיים. המודעות לשירותי חקירה עלתה עם השנים, הפונים לשירותי חקירה מגיעים מכל שכבות האוכלוסייה, מכל רמה סוציואקונומית, מכל מקום בארץ. מכל הדתות ומכל גילאים.
הסיבות הנפוצות שבגינן אנשים פונים לחוקר פרטי, הן:
חקירת בגידה – חשד לבגידה על ידי בני הזוג, ברוב המקרים יש בסיס לחשדות אך במקרים בודדים אין כלום. עם השנים חלה עליה דרמטית בפניה לחקירת בגידה וזה לא מדלג על אף אוכלוסייה בארץ. חקירת בגידה תופסת נפח רציני מעבודתו של חוקר פרטי.
חקירה כלכלי – חקירת ליכולת כלכלית של אדם או עסק. זה נוגע גם בהליך גירושין כשאחד מבני הזוג מעוניין לבדוק שלא נעלמו כספים ורכוש, כמו כן כשעסקים ואנשים פרטיים נקלעים לחובות או קשיים כלכליים ונתבעים בגינן או לפני תביעה משפטית.
איתור אנשים – לרוב מדובר באיתור חייבים אך בהחלט גם איתור חברי ילדות, בני משפחה ועוד.
מצלמות נסתרות – חלה עליה דרמטית בפונים למטרת מצלמות נסתרות, מכשירי הקלטה והאזנה, זאת בעקבות הפרסומים על אלימות כלפי ילדים וחסרי ישע, הורים מעוניינים לשמור ולפקח על היקר להם ביותר (ילדים והורים מבוגרים). מעקב אחרי עובדים – מעקבים ותצפיות אחר עובדים שסרחו וכן לאיתור עובדים כאלה. אותם עובדים משכללים את השיטות לגניבת סחורה, כספים ואף לביצוע נזקים לעסק.

מהם הסימנים היכולים להעיד על בגידה של בני הזוג?

שינוי ביחס לבני הזוג ולבני המשפחה ל"טובה" בצורה מלאכותית וגילויי אהבה בהפגנתיות ובהגזמה.
בני הזוג נמצאים בבית אך ראשם במקום אחר – חוסר שקט נפשי והפלגה במחשבות.
עבודה עד שעות הלילה המאוחרות והצגת סיבות שונות ומשונות ליציאה מהבית.
נטייה להתקלח מיד עם השיבה לבית או דאגה להחליף בגדים במהירות, במטרה להעלים ריחות של בשמים.
מפגשים בתדירות גבוהה עם חברים חדשים.
בני הזוג חשאיות מתנהלים בחשאיות הנייד והמחשב – מחיקת היסטוריית גלישה, שיחות והתכתבויות בווטסאפ.
התעסקות מרובה במראה החיצוני.
ירידה בחשק המיני והתחמקות מאינטימיות.
שינויים בהתנהלות הכלכלית – משיכה של סכומי כסף גדולים ובמזומן.

מדוע לפנות לחוקר פרטי במעלה אדומים?

פניה לחוקר פרטי, חשובה בראש ובראשונה כדי להבין את הנושא, שבגינו אתם פונים לחוקר פרטי, מכיוונים שונים ומאיש מקצוע בעל ניסיון רב בתחום.
בדרך כלל לקוח אשר פונה לחוקר פרטי, בא עם רשימת בקשות ודרישות. לרוב הלקוח לא מכיר את החוק ולא מעט בקשות הן לא חוקיות והשימוש בהן לא חוקי. לפעמים דבר אחר שלא חשבתם עליו ונראה פחות חשוב, יעזור הרבה יותר.
לקוחות אשר פונים לחוקר פרטי, לרוב נמצאים במצב ריגשי מאוד קשה ומטלטל, לכן ברוב המקרים הם חושבים ופועלים בצורה לא רציונאלית שגורמת לקשיים באיסוף הראיות הנחוצות להם.
לכן בשיחה ראשונית עם חוקר פרטי, תקבלו יעוץ מקצועי שיעזור לכם להבין את הנושא ובעיה מכיוונים שונים, לקבל את ההחלטה הנכונה לכם ולצלוח אותה בהמשך הדרך. לפעמים הדרך מאוד ארוכה וקשה.

איך חוקר פרטי יכול לסייע במקרה של אלימות בבית?

במידת הצורך אם מופעלת כלפיכם אלימות מכל סוג, כמו:
פיזית – דחיפות, יריקות, חניקות, הכאות, זריקת חפצים, הטרדות, פגיעה ברכוש ועוד.
מינית.
מילולית – שימוש בביטויים פוגעניים ומשפילים כלפיכם.
רגשית – סחיטה, הפחדה, דיכוי, איומים, הטרדה ועוד.
כלכלית – אם מונעים מכם לצאת לעבוד ולהתפרנס, זה ניסיון להפוך אתכם לתלויים בהם כלכלית.
בעזרת ציוד צילום סמוי וציוד הקלטה המותקנים במקומות הנכונים, ניתן לתעד ולאסוף את הראיות אשר יסייעו לכם בהליכים המשפטיים.

כיצד בדיוק חוקר פרטי יכול לסייע במעקב אחר בני נוער?

בכל העבודה על בני הנוער, דרושה רגישות רבה מאוד, מאחר ונער שיחשוד שהוריו שלחו אחרים חוקרים פרטיים, דבר זה יגרום לקרע באימון ולריחוק.
על ידי מעקבים ותצפיות סמויות מבלי שיש להם מושג על כך. במסגרת מעקב אחר נוער, חושפים המון מקרים כמו: נערות מתבגרות אשר מוטרדות ע"י איש סמכות מבוגר, לפעמים בהרבה יותר שנים מהוריה.
וונדליזם על ידי בני נוער. מקרי אלימות או הצקות. השתוללות עם כלי הרכב של ההורים.
שתית אלכוהול ואף שימוש בסמים.
באמצעות מעקב סמוי ע"י צוות עוקבים מיומן, חושפים את כל המעשים של בני הנוער שכל אימא המודאגת, מעוניינת לדעת. לא תמיד מדובר במעשים שליליים, ישנם מקרים של נערים מאוד נחמדים ובסדר – דבר שמפיג מעט מהדאגות מההורים.

כמה עולה חוקר פרטי למעקב אחרי נערים במעלה אדומים?

הפקטור העיקרי מעקב אחרי נערים במעלה אדומים, הוא כמות השעות הנדרשות.
במעקב אחרי נערים לרוב מדובר בעלות שעות המעקב ומספר הק״מ שהחוקרים נסעו תוך כדי מעקב. עלות שעת מעקב עבור שני חוקרים היא 350-500 ₪. עלות כל ק״מ נסיעה – 3 ₪ לכל חוקר.
מינימום שעות חיוב יציאה למעקב – 5 שעות. תעריף שבת 150%.

לייעוץ: 050-5796679

דילוג לתוכן