בגידות – היכן ומתי?

בגידות – היכן ומתי?

בגידות – היכן ומתי? כנראה שבכל זמן ובכל מקום.

בגידה של בן או בת הזוג היא דבר מאוד קשה מבחינה נפשית וריגשית, היא עלולה לגרום לתסכול, דיכאון, פגיעה בביטחון העצמי ושלל רגשות שליליים אשר מקשים מאוד לשקם את הקשר אחר כך.  

בגידה מוציאה אותנו מהאשליות, שאנחנו יחד בטוב וברע והיא דבר קשה מאוד לעיכול. 

גם גברים וגם נשים בוגדים בבני הזוג ובאופן טבעי ישנם גברים רבים, אשר חוששים כי בת הזוג בוגדת בהם או להפך, נשים החוששות כי בן הזוג בוגד בהן וזו סיטואציה לא קלה.

רבים מהמקרים הופכים בסופו של דבר לפניות לחוקר פרטי, אשר יבדוק את הנושא ביסודיות ובדיסקרטיות. 

בדרך כלל כאשר ישנה פנייה לחוקר פרטי, זה כי הגבר או האישה כבר יודעים שקיימת בגידה, אך הם רק צריכים את ההוכחה לעצמם ובהמשך לצורך הליך הגירושין. 

רבים ממקרי הבגידה שנחשפים, מובילים בסופו של דבר לסיום הקשר הזוגי, אלו אשר מעוניינים בשיקום הקשר הזוגי בדרך כלל פונים לחוקר פרטי, כדי לדעת אם אכן זה קורה ובהמשך פונים לייעוץ זוגי ופסיכולוגי.

בתור חוקר פרטי המתמודד במקרים רבים עם חקירות הקשורות לבגידה של בני זוג, כתבתי עבורכם מדריך קצר המפרט את הסיבות לבגידה וגם את המקומות, אשר בדרך כלל מתרחשים בהם המפגשים האינטימיים.

תוכן עניינים

בגידות – היכן ומתי? – מקומות למפגשים האינטימיים?

כאשר אחד מבני הזוג בוגד, לצורך העניין נניח שזה הגבר, הוא תמיד יזדקק למקום דיסקרטי, בו יוכל לקיים את המפגשים עם המאהבת. 

כאשר הקו המנחה בבחירת המקום יהיה תמיד, הרצון לקיים אותם בחשאיות ובדיסקרטיות מלאה ומבלי שבני הזוג בכלל יחשבו על כך. 

מסיבה זו, בני הזוג ימנעו מללכת עם המאהב/ת למקומות ציבוריים, כמו לבלוי במסעדה, לטיול רומנטי ברחוב, דבר שיכול להיות מסוכן מבחינתם, בעיקר כאשר אנו חיים במדינה קטנה, שבה כולם מכירים את כולם ומישהו עלול לראות אותם.

אך ישנם לא מעט זוגות בוגדים, שלא חושבים על כך ועדין עושים דברים בפרהסיה. 

כמו כן סביר להניח שירצו לקיים מפגשים בעלי אופי אינטימי ולכן יבחרו בבית מלון או בדירות דיסקרטיות.

דירה דיסקרטית במרכז הארץ בה נוהגים לבגוד עם המאהב / ת

כך נראה חדר דיסקרטי – כר פורה לבגידות

בין אם יבחרו לעשות זאת בבתי מלון או בדירות דיסקרטיות, הם לרוב ישלמו במזומן על החדר, על מנת לא להשאיר סימני חיוב, בדוח החודשי של כרטיס האשראי. 

החדרים הדיסקרטיים, הן בדרך כלל המקום המועדף על אלו אשר בוגדים בבני הזוג, מכיוון שהם תוכננו במיוחד למטרה זו – בילויים אינטימיים בדיסקרטיות. 

החדרים הדיסקרטיים, לרוב ממוקמים באזורי תעשיה, במושבים ובמקומות שקטים, בהם אין תנועה רבה של אנשים. 

ברוב המקומות, יש אפשרות להחנות את הרכב, בחנייה פנימית מאחורי וילון, הנסתרת מהרחוב, כך שאם במקרה מישהו יעבור בסביבה, הוא לא יוכל לזהות את הרכב החונה שם. 

אין צורך להזדהות בשם, על הכול אפשר לשלם במזומן, ללא מפגש עם אנשי המקום.

גם לא צריך לתכנן ולהזמין מקום המון זמן מראש – כאשר הזוג הבוגדים, רואים שיש להם חלון זמן למפגש אינטימי, הם יכולים פשוט להתקשר לאחד המקומות, לעשות זאת בספונטניות ולשלם על החדר לפי שעות השימוש.

גם צימרים, הם מקום בו מתקיימות פגישות של בני זוג עם המאהב או המאהבת. 

אמנם צימרים אינם מעניקים את הדיסקרטיות המוחלטת של חדרים לפי שעה, אך הם בהחלט מעניקים רמה גדולה של פרטיות – הם בדרך כלל נמצאים במקומות שקטים, מבודדים והרחק מהסביבה המוכרת. 

הבעיה היחידה בצימרים, היא שהם דורשים יותר תכנון וסיפור כיסוי כמו נסיעת עבודה, למספר ימים.

ישנם גם כאלו אשר יקיימו את המפגשים בביתם, אך יש בזה סיכון רב (לא מעט מחפשים את הסיכונים האלה).

הם יעשו זאת רק כאשר אין אף אחד בבית ואין סיכוי שמישהו פתאום יגיע באמצע, ללא ידיעתם. 

למשל כאשר בני הזוג נמצאים, במקום מרוחק בארץ או בחו“ל. 

יש בזה סיכון מאוד מאוד גבוה של השארת סימנים כמו, שיער גוף ואף ריח של בושם, לכן סביר להניח שהם יעדיפו חדרים לפי שעה. 

גם אם הגבר יודע בוודאות שאין סיכוי שהאישה תגיע באמצע, תמיד יכולה להישאר איזו שערה של המאהבת על המיטה, דבר אשר יגרום לאישה להבין מייד כי אישה זרה הייתה במיטה. 

מקרה מפורסם של בגידה אשר התגלה הוא בנישואיו הראשונים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, אשר אשתו הבחינה בשערה של אישה על חולצתו ומייד הבינה כי בגד בה.

כאשר חוקר פרטי נדרש לגלות בני זוג בוגדים, ישנם אמצעים שונים בעזרתם הוא יכול לגלות את האמת,  חלקם פשוטים למדי. 

אחד הכלים החשובים הוא בדיקת החיובים בכרטיס האשראי – ניתן לבדוק את החיובים בכרטיס האשראי ולראות הם היה תשלום לבתי מלון, מסעדות, משלוחי פרחים, חנויות תכשיטים ואפילו חיובים בתחנות דלק שאינן באזורים בהן הגבר או האישה בדרך כלל מסתובבים. 

גם היסטוריית הגלישה באינטרנט יכולה להגיד לנו הרבה, למשל אם נמצא בהיסטוריה חיפוש אחר מקומות בהן יש דירות דיסקרטיות וחדרים לפי שעה.

הסתרת האמת – כיצד בני זוג מסתירים את הבגידה וכיצד חוקר פרטי חושף אותה

על מנת לבצע בגידה יש להשתמש בתירוצים וסיפורים שונים לבת בן הזוג, סיפורים אשר יהוו סיפור כיסוי למעשה הבגידה. 

למעשה כל שינוי קיצוני וחדש בסדר היום הוא סיבה להדליק נורה אדומה. 

בגידות – היכן ומתי? במקומות עבודה.

למשל כאשר אחד מבני הזוג, מתחיל להישאר עד מאוחר בעבודה והדבר מלווה בסיפורים על לקוח חשוב, עומס עבודה, ספירת מלאי ועוד סיבות שונות.

בדרך כלל גם מתלווה סיפור מדוע לא יהיה זמן בטלפון, כמו למשל יש לנו פגישה עם לקוח חשוב והבוס הכריח אותו לכבות את הטלפון הנייד.

ישנם גם סימנים מחשידים כמו אישה או גבר שפתאום מקפידים יותר על הופעה חיצונית, קונים בגדים חדשים, בושם חדש וחוזרים הביתה מבושמים שלא כתמול שלשום. 

רגישות יתר לפרטיות הטלפון הנייד, שיחות מה“עבודה“ בשעת לילה מאוחרת להן עונים בחדר אחר…

 מה מביא לבגידה – הגורמים הנפוצים לבגידה אליהם נחשפתי כחוקר פרטי

חוקרים שונים, (הפעם אני מתכוון לחוקרים אקדמיים מתחום הפסיכולוגיה, לא חוקרים פרטיים…) חקרו את הנושא ומצאו סיבות שונות לבגידה. 

מסתבר שבגידה לא מתרחשת סתם כך, יש לה מניעים פסיכולוגיים שכדאי להבין אותם. הבנת הנסיבות תוכל אפילו לסייע להתמודד עם הבעיה מראש ולמנוע את המצב של בגידה. 

בסופו של דבר בגידה היא ביטוי של מצוקה כלשהי.

 ישנה הנחה שגבר הבוגד באשתו או אישה הבוגדת בבעלה, אינם אוהבים אחד את השני, אך האמת שהמחקרים מראים שזה לא בהכרח המצב ובמקרים רבות הבגידה מלווה בהרבה רגשות אשם. להלן כמה סיבות נפוצות:

  1.  התמכרות למין – התמכרות למין היא התנהגות כפייתית וחסרת שליטה בכל הנוגע ליחסי מין. אנשים אשר סובלים מבעיה זו לעתים מפיקים גם הנאה מעצם הסיכון להיתפס. זהו מקרה קיצוני אשר מתמודדים איתו באמצעות טיפול פסיכולוגי.
  2.  תסכולים – יחסי זוגיות הם אינם דבר פשוט ובהחלט ישנו מצב שבו אחד מבני הזוג, או שניהם, סובל מתסכולים שונים אשר הם אינם מצליחים לפתור באמצעות תקשורת. התסכול האישי עלול להפוך לאיזו נקמה באמצעות בגידה. הגבר או האישה יחפשו למלא את מה שחסר להם בחיי הנישואין באמצעות הבגידה. תופעות שכאלו ניתן למצוא אצל זוגות שנמצאים במערכת יחסים של ריבים רבים המונעים מהם להגיע לסיטואציות אינטימיות.
  3.  בגידות לאחר שנות נישואין רבות – ישנם מקרים של בגידה המתרחשים לאחר שנים רבות של נישואין, כאשר הילדים גדלים. פתאום בני הזוג רוצים לחוות דברים מרגשים ומטילים ספק בהמשך חיי הנישואין המשותפים וכך מחפשים מאהב/מאהבת על מנת לבחון את הנושא.
  4.  פחד מקרבה – זהו אחד המקרים המעניינים ביותר של בגידה. ישנם אנשים אשר הקרבה והאינטימיות יוצרת אצלם פחד וכך הם יגררו ליצירת קונפליקטים אשר מרחיקים בין בני הזוג. הבגידה תאפשר להם לחוות ריגושים אינטימיים ללא הפחד מהקרבה והמחויבות. כך הם ירגישו יותר חופשיים.
  5.  בגידות לאחר לידה – בעת הלידה האישה עוברת מהפך של ממש, גם מהפך נפשי וגם מהפך גופני וזהו מצב חדש עבור הגבר שלא ממש עובר מהפך. צרכיו המיניים של הגבר נשארו כפי שהיו והוא עלול להרגיש כאילו הוא נדחק הצידה ומתוך המצוקה שלו עלולים להתרחש מקרים של בגידה.
  6.  כאשר הקשר נהיה שגרתי – לפעמים בחלוף הזמן הקשר הופך להיות דבר שגרתי. פשוט מחויבות הדדית נטולת ריגושים ואז בני הזוג עלולים לחפש את הריגושים במקומות אחרים. מסיבה זו חשוב תמיד להשקיע בקשר ולשמר את הרומנטיקה.
  7.  סוף האהבה – כפי שכבר אמרנו, לא תמיד בגידה משמעותה שלא קיימת אהבה בין בני הזוג. אך בהחלט ישנם מקרים בהם זוהי הסיבה, או לפחות כאשר אחד הצדדים בטוח שהצד השני כבר לא אוהב אותו ומוצא זאת כתירוץ לבגוד.
  8.  בגידות לסיום חיי הנישואין – ישנם בני זוג אשר מעוניינים לסיים את חי הנישואין ולכן הם בוחרים בבגידה בצורה מודעת. המטרה של הבגידה היא למצוא תחליף לחיי הנישואין אשר יעניק להם סוג של גשר ומעבר חלק למערכת זוגית חדשה. 

חוששים שבני הזוג בוגדים ורוצים להסיר את הספקות? מוזמנים לפנות בדיסקרטיות מלאה, לחוקר פרטי אשר יבדוק את הנושא ובהתאם יסיר את החשש או יביא לכם את ההוכחות לבגידה. 

חוקר פרטי מתנהל בדיסקרטיות ורגישות רבה, כל המידע והראיות שישיג, יוצגו אך ורק בפני מי ששכר אותו לביצוע העבודה. 

חוקר פרטי שם דגש גדול על איסוף ראיות בצורה חוקית, על מנת שיהיו קבילות בבתי משפט במידת הצורך.

בגידות – היכן ומתי? בכל זמן פנוי ובכל מקום אפשרי!!!

5/5 - (2 votes)
דילוג לתוכן