עורך דין גירושין

עורך דין גירושין

עורך דין גירושין, כדאי מאוד להתייעץ לפני קבלת החלטות.

פירמות עורכי הדין השונות מציגות מחלקות שלמות העוסקות בדיני משפחה. גולת הכותרת של אותן מחלקות היא כמובן תיקי הגירושין.

תיקי גירושין הם מהסיבות הנפוצות ביותר להגיע לבית המשפט. לרוב תהליך הגירושין מציב בפני אזרחים מן השורה עימותים קשים. תהליך הגירושין הוא מטבעו ארוך ומייגע, המשפיע על כל הנוגעים בדבר בצורה דרמטית, קל וחומר כאשר מעורבים בו ילדים.

גירושין עם ילדים - תיק מסובך יותר שיצריך עורך דין מקצועיהתוספת של ילדים למשוואה מוסיפה מכפלה רצינית לכל אספקט בתיק הגירושין, שני הצדדים מרגישים שהרבה יותר מונח על הכף ומוכנים לנקוט בצעדים מרחיקי לכת על מנת לנצח בקרב, תוך שהם מלווים במשרד חקירות מקצועי. עו"ד מקצועי העוסק בענייני משפחה יסייע לכם לטפל בכל תהליך הגירושין הכולל:

–       מזונות ילדים ומזונות אישה.

–       חלוקת רכוש.

–       משמורת.

–       הסכם שלום בית.

–       גט.

ועוד.

הדבר החשוב ביותר בהליך הוא בחירת אנשי מקצוע מיומנים ומקצועיים שילוו אתכם לאורך כל הדרך. הבולטים ביותר הם כמובן החוקר הפרטי ועורך הדין. שיתוף הפעולה בין הגורמים שתעסיקו, ספציפית לתיק הגירושין שלכם, הכרחית ונחוצה להצלחתכם.
רצוי לבחור אנשי מקצוע המבינים היטב בתחום ומתמחים בו, למשל משרד חקירות המתמחה בגירושין ובמידת הצורך גם במעקבים (אחרי בני הזוג וגורמים רלוונטיים נוספים), וכן בחקירות כלכליות (לאיתור נכסים מוסתרים, להוכחת אלימות כלכלית ועוד).

כמו כן, חשובה היכולת המקצועית להתאים לכם את השירותים שתרכשו. משרד חקירות אמין ומקצועי יציע לכם את החקירות הנחוצות להצלחתכם ולא סתם חקירות (פעולות) מיותרות שנחוצות לחשבון העו"ש של החוקר.

דווקא סכסוכי גירושין, המתנהלים בין שני אנשים קרובים כל כך צפויים להגיע לעוצמות רמות במיוחד ולגרור תוצאות הרסניות לשני הצדדים. עו"ד המייצג את הקליינטים שלו במקרים שצפויים להגיע לכותלי בית המשפט או בית הדין הרבני, לעתים יצליח להגיע להסדר בעזרת גישור, בוררות ואו משא ומתן, כאשר תוצאות החקירה, שביצע עבורו משרד החקירות / החוקר הפרטי ששכר מסייעות לו רבות.

עבור אותם אנשים העומדים לפני הליך גירושין, יצרנו מדריך למתגרש. אתם מוזמנים לקרוא ולהפיק ממנו מידע שיסייע לכם בהליך.

איך לבחור עורך דין גירושין?

כחוקר פרטי המתעסק רבות בתיקי גירושין, יש לי ניסיון עם עורכי דין שונים העוסקים בתחום והיכרות עם רבים מהם ועם דרך התנהלותם מול הלקוח. 

בבואכם לבחור עורך דין בתחום הגירושין, זכרו לתת לנושא את המשקל הראוי. זכרו את העלות שאתם הולכים להשקיע בנושא, את מורכבות התיק ואת מידת ההשפעה שתהיה לבחירתכם על התיק ועל חייכם בעתיד. משהבנתם את חשיבות הדבר, שקלו בכובד ראש כל צעד שלכם, התייעצו עם הגורמים הרלוונטיים והקדישו לנושא את הזמן הראוי לו. כדאי ושווה לקבל יעוץ (אפילו בתשלום) לפחות משני עורכי דין ולבחור את הנכון לכם ביותר.

זול יעלה ביוקר

בדיוק כמו במחיר של חוקר פרטי, הזול ביותר צפוי לעלות לכם ביוקר. זה לא אומר שעליכם לחפש את עורך הדין היקר ביותר בתחום, אך כמובן שלא לבחור אותו לפי היקף ההנחה. לתיק יהיו משמעויות מרחיקות לכת על עתידכם, מכל הבחינות, ובמיוחד מהבחינה הכלכלית. זה לא המקום לחסוך בו כמה שקלים.

הסמכה

רק מי שהוסמך על ידי לשכת עורכי הדין בישראל רשאי לעבוד כעורך דין. תואר במשפטים ואנשים שמגדירים את עצמם כמשפטנים – זה לא מספיק. באותה מידה, שלא תרצו לשכור חוקר פרטי ללא רישיון, גם עורך דין לא מוסמך זה מחוץ לתחום.

היוועצו בחוקר פרטי

ככלל, אני סבור שעליכם לשכור חוקר פרטי שילווה אתכם באופן צמוד בתיק הגירושין, כדי שתוכלו להיעזר בו לביצוע פעולות רבות שיסייעו לעורך הדין בניהול תיק הגירושין, על הצד הטוב ביותר. תרצו למצוא עורך דין ישר, מנוסה ואמין, שנאמן לכם בלבד וישרת את האינטרסים שלכם בלבד. כמו כן תרצו שיוכל לעבוד בצורה שוטפת וללא תקלות מול החוקר הפרטי.

במידה ואתם רוצים להתייעץ עמנו בנושא גירושין, אנו זמינים לשיחת ייעוץ חינמית בוואטסאפ או בנייד 050-5796679 ונשמח לסייע לכם בכל שאלה בנושא.

המלצתנו היא לפגוש שני עורכי דין שונים לפחות לפני שמקבלים החלטה, פגישות הייעוץ לעתים יהיו בתשלום אך הן שוות את זה, ועשויות לחסוך לכם מפח נפש לאחר מעשה. חשוב שעורכי הדין לא יהיו מאותו משרד, העדיפות היא שתשמעו עורכי דין שונים לחלוטין, כך תוכלו להגדיל ראש, לקבל רעיונות ואסטרטגיות חדשים ולהתכונן לתיק בצורה מיטבית.

לאחר ששמעתם וגיבשתם דרך, תוכלו לקבל החלטה מושכלת ולבחור את עורך הדין הטוב ביותר עבורכם, שידע לנהל את תיק הגירושין, בצורה הטובה ביותר והנכונה ביותר לכם.

בהצלחה!

Rate this post
דילוג לתוכן