מידע עסקי

אייל אלייזה - חוקר פרטי

מידע עסקי!

מעוניין לקבל מידע עסקי על המתחרים?

חשוב לך לקבל מידע עסקי חיוני, צעד אחד לפני כולם?

עובדים בדרגים שונים, הרוויחו יפה, החלו להתפטר בתירוצים שונים?

"געש חקירות" – נספק לך מידע עסקי מדויק.

תוכן עניינים

געש חקירות - אנחנו כאן בשבילכם!

לייעוץ דיסקרטי בנייד: 050-5796679

מידע עסקי משובח.

משרדי חקירות, אוספים מידע על מתחרים, לדרישת הלקוח.

המידע יכול להיות ספציפי על אנשים, חברות ובעלי תפקידים.

הלקוח יקבל החלטות המבוססות על מידע מדויק ולא תחושות בטן.

זה תחום לגיטימי וחוקי אשר הפך להיות פרקטיקה מקובלת בארץ ובעולם.

תחום המודיעין העסקי אפילו נלמד ברמה אקדמית. 

איסוף מידע על פעילות חברה, סודות מסחריים, תהליכי עבודה ושיטות ייצור. 

איסוף מידע עסקי, מצריך יצירתיות ובדמיון, על מנת לדעת היכן למצוא את המידע. 

משרד חקירות פרטי שזו מומחיותו, יאסוף מידע בדרכים חוקיות ולגיטימיות, תוך שמירה על החוק.

מידע ממקורות זמינים והצלבתו, מאפשר לראות את התמונה המדויקת.

כיצד משרד חקירות אוסף מידע עסקי?

רוב המידע בעצם גלוי לעין – רק צריך לדעת היכן לחפש. 

אחד המקומות המעניינים לאיסוף מודיעין עסקי הוא באירועים מסחריים.

כמו למשל בכנסים, תערוכות וירידים. 

אירועים מהם אפשר לשאוב כמות אדירה של מידע עסקי. 

באירועים מסוג זה תוכלו לפגוש לקוחות וספקים. 

אפשר ללמוד המון על מגמות בשוק, על טכנולוגיות חדשות, על התחרות. 

לפי סקרים אשר נעשו על ידי SCIP (ארגון עולמי העוסק במודיעין עסקי), למעלה מ 80% מהנשאלים מגיעים לתערוכות וכנסים לצורך איסוף מידע. 

למעשה זוהי דרך יעילה ואפילו זולה. 

כמות גדולה של בעלי עניין נמצאים במקום אחד. 

רשתות חברתיות

מקור מעולה לאיסוף מודיעין עסקי הוא ברשתות החברתיות. 

רבים מחזיקים בחשבון באחת או יותר מהרשתות החברתיות.

כל שימוש ברשתות החברתיות מסייע לאסוף מידע. 

בעזרת הרשתות החברתיות, ניתן לקבל מידע רב על האסטרטגיה השיווקית של המתחרים.

ניתן לראות את השפה השיווקית שבה בחרו.

את המסרים השיווקיים.

קהל היעד ואפילו לקבל הצעות מחיר. 

במקרים רבים עובדים לא זהירים, חושפים מידע בעל ערך, רק צריך לדעת אחרי מי לעקוב.

לקוח סמוי

אינטראקציה ישירה עם העסק, עליו אנו רוצים לאסוף מידע.

פרונטלי:

חוקרים פרטיים אשר מתחזים ללקוחות.

החוקרים נכנסים לתוך בית בעסק, בעזרת ציוד צילום סמוי ושואבים מהעובדים את המידע הנחוץ.

טלפוני:

בדרך זו נשתמש, כשאין קבלת לקוחות באותם עסקים.

באמצעות שיחות טלפוניות, דולים מידע.

ניתן לבלב בין השניים, ע"י רכישה בנקודת המכירה ופנייה למוקד השירות.

המידע באמת נמצא מול העיניים, אך צריך למצוא אותו ולחבר בין הנקודות. 

צריך להבין שכמות המידע המסתובבת היא עצומה ובלי מיקוד ומטרה קשה להפיק תועלת.

מה אפשר לדעת בעזרת מידע עסקי?

מאפשר לארגון להשיג אינפורמציה עדכנית, אשר עשויה להשפיע על היבטים שונים של העסק. 

התועלות של מודיעין עסקי, הן:

שווקים והזדמנויות – לזהות הזדמנויות עסקיות חדשות ושווקים חדשים. 

לזהות מגמות ולקבל השראה לרעיונות חדשים ופורצי דרך.

זיהוי המתחרים – לזהות את המתחרים הפוטנציאליים והכוחות הפועלים בשוק. 

לראות את פעילות עכשווית ועתידית. 

זיהוי נכון של המתחרים, מסייע לבנות את האסטרטגיה והבידול העסקי.

איומים עסקיים – כל דבר אשר יכול לאיים על הארגון (או להוות הזדמנות).

חקר טכנולוגי – מידע על מוצרים וטכנולוגיה הנמצאים בתהליכי פיתוח ובמוצרים קיימים.

ניתוח קשרים עסקיים – אפשר למפות את הקשרים העסקים והאינטרסים המשותפים.

אסטרטגיית השיווק של המתחרים – ניתן לנתח ולהבין את האסטרטגיה השיווקית.

ניתן לסקור את מסעות הפרסום ומבצעי קידום המכירות.

מבט פנימי אל המתחרים – מידע על התרחשויות שונות בארגונים המתחרים, כמו:

חילופי מנהלים ועובדי מפתח, פתיחת נקודות מכירה חדשות או קווי ייצור ועוד.

כלי מינוף למשא ומתן – במהלך המשא ומתן כל צד מחפש כלים אשר יעניקו לו יתרון.

ניתן להשיג מידע שיסייע במשא ומתן ויעניק יתרון.

מודיעין מסכל

אתם יכולים להיות בטוחים כי המתחרים מסתכלים עליכם ואוספים מידע בכל דרך אפשרית. 

מי שעוסק באיסוף מידע ומכיר את השיטות ונקודות החולשה, יעניק לארגון ייעוץ לגבי סיכול המאמצים המודיעיניים של המתחרים. 

במקרים רבים עובדים ואפילו מנהלים מתוסכלים עומדים מאחורי הדלפות מידע. 

ניתן לנצל זאת לטובתכם על מנת להדליף מידע (דיסאינפורמציה), המשרת את מטרתכם.

מידע עדכני, יכול לעשות את ההבדל, בין הצלחה לכישלון.  

געש  חקירות – מידע עסקי

חקירה עסקית היא עניין רגיש ומורכב מאוד, הדורשת מעורבות של משרד חקירות מקצועי ומיומן.

בחקירת בגידות, אנו אוספים מידע עסקי, על בני הזוג, שישמש את לקוחותינו בהמשך הדרך.

אנו מקפידים על ניהול חקירה חוקיתבאמצעים מתקדמים ומביאים ללקוח מידע עסקי כגון:

  • החלטות אסטרטגיות של המתחרים.
  • שינויים ארגוניים אצל המתחרים.
  • נקיטה בצעדים שיווקיים ועסקיים.
  • שיתופי פעולה אסטרטגיים.
  • השקעות כספיות.
  • רכישות ומיזוגים – טרם יציאתם לציבור הרחב.
  • וכו'

געש – שירותי אבטחת מידע

בגעש חקירות, נדאג שמידע עסקי, לא ידלוף החוצה, אל המתחרים.

  • נתקין עבורך ציוד צילום סמוי.
  • נבצע בדיקה להימצאות מערכות האזנה בעסק וברכבים.
  • נסייע למנוע איסוף מידע ע"י מתחרים עסקיים.

אנחנו מתחייבים לסודיות מלאה וזמינים עבורך 24 שעות ביממה.

לייעוץ דיסקרטי: 050-5796679

שאלות על מודיעין ומידע עסקי

אנו אוספים מידע עסקי על כל גורם רלוונטי לכם במסגרת מגבלות החוק.

בפניה אלינו תקבלו את המידע הדרוש לכם, בין השאר:

מתחרים, שותפים, משקיעים, יזמים, עובדים ועוד.

החוקרים הפרטיים שלנו אוספים מידע עסקי בכל מקום הדרוש לכך בארץ.

אנו מספקים שירות למגוון לקוחות בארץ ומחו"ל, המתעניינים מסיבות מגוונות במודיעין עסקי בארץ.

אנו אוספים מידע עסקי בכל מקום הדרוש לכך בארץ.

אנו מספקים שירות למגוון לקוחות בארץ ומחו"ל, המתעניינים מסיבות מגוונות במודיעין עסקי בארץ.

דילוג לתוכן